"de Neuzen" in beeld
-
- Site Admin
- Berichten: 1816
- Lid geworden op: 10-04-2010 11:41
-
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 02-01-2012 16:23
Dat weet ik zo niet, maar dit jaar niet denk ik?
[URL=http://www.dakartruckforum.forum2go.nl][img]http://i.imgur.com/iSlKG.gif[/img][/URL]
-
- Site Admin
- Berichten: 1816
- Lid geworden op: 10-04-2010 11:41
-
- Berichten: 426
- Lid geworden op: 02-12-2010 18:29
-
- Berichten: 127
- Lid geworden op: 27-08-2010 17:02
-
- Berichten: 426
- Lid geworden op: 02-12-2010 18:29
-
- Berichten: 448
- Lid geworden op: 27-08-2010 10:50
Fotootjes gevonden denk dat ze hier thuis horen
gr Joost
[url=http://postimage.org/image/59kc7fln9/][img]http://s18.postimage.org/59kc7fln9/RAI_300x197_1.jpg[/img][/url]
[url=http://postimage.org/image/jiaepslo7/][img]http://s7.postimage.org/jiaepslo7/Rai_R ... x198_1.jpg[/img][/url]
gr Joost
[url=http://postimage.org/image/59kc7fln9/][img]http://s18.postimage.org/59kc7fln9/RAI_300x197_1.jpg[/img][/url]
[url=http://postimage.org/image/jiaepslo7/][img]http://s7.postimage.org/jiaepslo7/Rai_R ... x198_1.jpg[/img][/url]
-
- Site Admin
- Berichten: 1816
- Lid geworden op: 10-04-2010 11:41
-
- Berichten: 426
- Lid geworden op: 02-12-2010 18:29
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 06-01-2013 00:38
[quote="Tom"]dit jaar idd ni.
t zou me eigenlijk wel verbazen als die dingen geen airco zouden hebben[/quote]
In 1982 hadden beide 'Neuzen' airco op het dak. Op de 381 is ie NIET gebruikt. Niet om reden van vermogen, maar omdat we om de haverklap de spiegels moesten intrekken en omdat we graag met de ramen open reden. Kortom je went aan de warmte, en als je je plots bij een lekke band of ander malheur (vastrijden) vanuit een koele cabine de warmte in zou moeten, om flink aan te pakken, dan slaat je lijf gemakkelijker 'op hol'. En stof komt met of zonder airco toch wel binnen ook met de ramen dicht. Slapen deed je ook niet in een airco ruimte, maar in de laadbak en anderen in een tentje.
De belangrijkste elementen om in een truck de rally uit te rijden, zijn voldoende water in een koelkast, en goede schokdempers. Zonder dat laatste hou je het geen 3 etappes vol.
t zou me eigenlijk wel verbazen als die dingen geen airco zouden hebben[/quote]
In 1982 hadden beide 'Neuzen' airco op het dak. Op de 381 is ie NIET gebruikt. Niet om reden van vermogen, maar omdat we om de haverklap de spiegels moesten intrekken en omdat we graag met de ramen open reden. Kortom je went aan de warmte, en als je je plots bij een lekke band of ander malheur (vastrijden) vanuit een koele cabine de warmte in zou moeten, om flink aan te pakken, dan slaat je lijf gemakkelijker 'op hol'. En stof komt met of zonder airco toch wel binnen ook met de ramen dicht. Slapen deed je ook niet in een airco ruimte, maar in de laadbak en anderen in een tentje.
De belangrijkste elementen om in een truck de rally uit te rijden, zijn voldoende water in een koelkast, en goede schokdempers. Zonder dat laatste hou je het geen 3 etappes vol.