AFRAJA TEAM - Frans v. Lankveld - EX DE ROOY DAF
-
- Berichten: 635
- Lid geworden op: 27-08-2010 07:41
-
- Site Admin
- Berichten: 1816
- Lid geworden op: 10-04-2010 11:41
-
- Berichten: 635
- Lid geworden op: 27-08-2010 07:41
[img]http://i919.photobucket.com/albums/ad37 ... 101257.jpg[/img]
Niet helemaal goed gegaan bij Afraja
Niet helemaal goed gegaan bij Afraja
-
- Site Admin
- Berichten: 1816
- Lid geworden op: 10-04-2010 11:41
-
- Berichten: 635
- Lid geworden op: 27-08-2010 07:41
-
- Site Admin
- Berichten: 1816
- Lid geworden op: 10-04-2010 11:41
-
- Berichten: 635
- Lid geworden op: 27-08-2010 07:41
-
- Site Admin
- Berichten: 1816
- Lid geworden op: 10-04-2010 11:41
t probleem is dat daar geen commerciele winst meer inzit...
Afrika is niet zo gemoderniseerd dan Zuid Amerika, en daardoor alleen al is er voor sponsoren meer te rapen in Amerika...
de Afrika Race zal nooit zo groot worden dan de "echte" dakar...
Afrika is niet zo gemoderniseerd dan Zuid Amerika, en daardoor alleen al is er voor sponsoren meer te rapen in Amerika...
de Afrika Race zal nooit zo groot worden dan de "echte" dakar...
Preproloog 2014/15 was al van "ons".
Nu op naar Dakar 2015
Nu op naar Dakar 2015
-
- Berichten: 635
- Lid geworden op: 27-08-2010 07:41
Hevige teleurstelling bij Afraja Team
De teleurstelling is nog steeds groot bij de mannen van het Afraja Team. Met name om de manier waarop ze uit de rally liggen.
Starttijd
Tijdens de tiende etappe op woensdag kreeg het team met zoveel problemen te kampen, dat het niet lukte om donderdag op tijd bij de start te zijn van de elfde etappe.
Verkeerd
"De organisatie stuurt je iedere iedere keer de verkeerde kant op", aldus een teleurgestelde Frans van Lankveld. "Ik heb nog met een lid van het Dakar bestuur gesproken, die gaf mij volkomen gelijk. Maar hij kon er niks maar aan doen omdat wij de 11e etappe niet hadden gereden."
Pech
Tijdens de rally bleef pech het team achtervolgen. "Door stomme pech zijn we steeds verder achterop geraakt, daardoor wordt het parcours steeds slechter en raak je enorm in de vertraging", zei Ton van Bussel in een reactie.
Pijl
Doordat ze zo ver achterop zaten lukte het in de 10de etappe niet om verder te komen. In overleg hebben ze toen besloten om even te gaan slapen tot het licht werd. "Vervolgens hebben we een pijl opgevraagd om een goede koers te krijgen naar het volgende waypoint. Dan geeft de organisatie de verkeerde pijl door, waardoor je de verkeerde kant op rijd en kom je gruwelijk in de problemen."
Oneerlijk
"Het blijkt zo te zijn dat er bij de zwaarste rally ter wereld, minimaal vijf per dag moeten uitvallen. Anders is het niet de zwaarste rally ter wereld", vertelt Ton. "Het is hartstikke jammer, omdat het erg goed ging. Maar tegen tegenslagen en oneerlijke dingen kun je gewoon niet tegen op".
De teleurstelling is nog steeds groot bij de mannen van het Afraja Team. Met name om de manier waarop ze uit de rally liggen.
Starttijd
Tijdens de tiende etappe op woensdag kreeg het team met zoveel problemen te kampen, dat het niet lukte om donderdag op tijd bij de start te zijn van de elfde etappe.
Verkeerd
"De organisatie stuurt je iedere iedere keer de verkeerde kant op", aldus een teleurgestelde Frans van Lankveld. "Ik heb nog met een lid van het Dakar bestuur gesproken, die gaf mij volkomen gelijk. Maar hij kon er niks maar aan doen omdat wij de 11e etappe niet hadden gereden."
Pech
Tijdens de rally bleef pech het team achtervolgen. "Door stomme pech zijn we steeds verder achterop geraakt, daardoor wordt het parcours steeds slechter en raak je enorm in de vertraging", zei Ton van Bussel in een reactie.
Pijl
Doordat ze zo ver achterop zaten lukte het in de 10de etappe niet om verder te komen. In overleg hebben ze toen besloten om even te gaan slapen tot het licht werd. "Vervolgens hebben we een pijl opgevraagd om een goede koers te krijgen naar het volgende waypoint. Dan geeft de organisatie de verkeerde pijl door, waardoor je de verkeerde kant op rijd en kom je gruwelijk in de problemen."
Oneerlijk
"Het blijkt zo te zijn dat er bij de zwaarste rally ter wereld, minimaal vijf per dag moeten uitvallen. Anders is het niet de zwaarste rally ter wereld", vertelt Ton. "Het is hartstikke jammer, omdat het erg goed ging. Maar tegen tegenslagen en oneerlijke dingen kun je gewoon niet tegen op".