2016 : VEKA - Versluis - Stacey - v. Vliet - MAN p.8
-
- Berichten: 448
- Lid geworden op: 27-08-2010 10:50
2016 : VEKA - Versluis - Stacey - v. Vliet - MAN p.8
[url=http://postimage.org/image/1zrswfjus/][img]http://s3.postimage.org/1zrswfjus/P1010401.jpg[/img][/url]
[url=http://postimage.org/image/1zrw7i8uc/][img]http://s3.postimage.org/1zrw7i8uc/P1010397.jpg[/img][/url]
Gr Joost
[url=http://postimage.org/image/1zrw7i8uc/][img]http://s3.postimage.org/1zrw7i8uc/P1010397.jpg[/img][/url]
Gr Joost
-
- Berichten: 635
- Lid geworden op: 27-08-2010 07:41
-
- Berichten: 83
- Lid geworden op: 15-12-2011 22:40
wat is eigenijk het verschil tussen de truck van Frans Echter, - die de ouderwetse uitgelijnde bak heeft, - en de trucks van van Vliet, Versluis en de Baar? Rijden de andere 3 met een truck van Mauer en Echter nog met de "ouderwetse" Stacey techniek? Of precies andersom? Echter reed de 2010 Silk Way Rally met een truck van Mauer, met dezelfde vloeiende daklijn als Van Vliet en Versluis nu mee rijden. Dus ik ben nu confused. Echter is de grootste kanshebber, maar hij rijd in de oudste truck?
-
- Berichten: 635
- Lid geworden op: 27-08-2010 07:41
-
- Site Admin
- Berichten: 1816
- Lid geworden op: 10-04-2010 11:41
-
- Berichten: 75
- Lid geworden op: 25-11-2011 23:39
-
- Berichten: 448
- Lid geworden op: 27-08-2010 10:50
Andre dat gebeurd nou eenmaal in onze smenleving
Alle auto's zijn verzegeld maar ja je hebt ook de sleutels af moeten geven
Iemand die kwaat wil!!!!!!!!!!
gr Joost
Het is niet te voorkomen, daarom is het ook zo assosiaal duur alles wordt vergoed in Le Havre zijn er allemaal raporten opgemaakt die wij hebben moeten tekenen in Argentinie moesten de teamleden ook zelf de wagen inspekteren en als het niet klopt met hetgeen hoe de wagen ingeleverd was dan werd er weer een raport (schadeformylier) op gemaakt. Maar dan nog is je auto radio gejat en moet je zonder radio de service rijden Beetje saai dus
Alle auto's zijn verzegeld maar ja je hebt ook de sleutels af moeten geven
Iemand die kwaat wil!!!!!!!!!!
gr Joost
Het is niet te voorkomen, daarom is het ook zo assosiaal duur alles wordt vergoed in Le Havre zijn er allemaal raporten opgemaakt die wij hebben moeten tekenen in Argentinie moesten de teamleden ook zelf de wagen inspekteren en als het niet klopt met hetgeen hoe de wagen ingeleverd was dan werd er weer een raport (schadeformylier) op gemaakt. Maar dan nog is je auto radio gejat en moet je zonder radio de service rijden Beetje saai dus
-
- Site Admin
- Berichten: 1816
- Lid geworden op: 10-04-2010 11:41
mooi klote is da!!! als wa voertuigen op ne boot al ni meer veilig zijn...
opzich is het ni moeilijk om de dief te pakken lijkt me, er zijn er toch ni zoveel die toegang tot de sleutels hebben???
rijden de deelnemers hun voertuigen zelf op de boot?
anders heel simpel.
persoon 1 beheert de sleutels. inemand komt eraan, ze zitten in n kluis.
persoon 2 komt de sleutel halen om een voertuig van de boot te rijden, tekent voor ontvangst van de sleutel een papier en na inleveren.
is er iets weg, dan kan je aankloppen bij persoon 1 en 2. Verder heeft er niemand toegang tot een voertuig gehad.
simpel toch?
opzich is het ni moeilijk om de dief te pakken lijkt me, er zijn er toch ni zoveel die toegang tot de sleutels hebben???
rijden de deelnemers hun voertuigen zelf op de boot?
anders heel simpel.
persoon 1 beheert de sleutels. inemand komt eraan, ze zitten in n kluis.
persoon 2 komt de sleutel halen om een voertuig van de boot te rijden, tekent voor ontvangst van de sleutel een papier en na inleveren.
is er iets weg, dan kan je aankloppen bij persoon 1 en 2. Verder heeft er niemand toegang tot een voertuig gehad.
simpel toch?
Preproloog 2014/15 was al van "ons".
Nu op naar Dakar 2015
Nu op naar Dakar 2015
-
- Berichten: 362
- Lid geworden op: 28-08-2010 09:36