contact

Zoek je spulletjes ivm Team de Rooy en/of de Dakar rally. Plaats de zoekertjes hier.
Plaats reactie
Gast

contact

Bericht door Gast » 08-02-2013 17:03

Hallo forum bezoekers,
Onze jongste zoon is helemaal gek van Dakar en in het bijzonder van team de rooy. Nu gaat hij een spreekbeurt houden over team de rooy in de dakar van 2013. Het zou mooi zijn als hij posters of iets dergelijks zou hebben. Ik wil dus graag die vraag stellen aan Gerard of iemand van het organisatieteam. Kan iemand mij helpen aan een mailadres of anders aan eenvoudig promotiemateriaal.
Met vriendelijke groet,
Rob Kuipers
Tom
Site Admin
Berichten: 1816
Lid geworden op: 10-04-2010 11:41

Bericht door Tom » 08-02-2013 23:16

Beste Rob,
allereerst welkom op het forum over team de Rooy,

ik heb hier nog een poster liggen van Dakar 2012, die heb ik dubbel, die deeld Iveco uit op de laatste pré proloog, daar kan je er wel van komen halen.
(info via PB)

meer info Zend ik even via PB

groeten,
Tom
Preproloog 2014/15 was al van "ons".
Nu op naar Dakar 2015
joost
Berichten: 448
Lid geworden op: 27-08-2010 10:50

Bericht door joost » 09-02-2013 00:01

Rob neem maar contact met mij op, ik ben zelf naar de dakar 2013 geweest en mijn zoon heeft 2 jaar geleden een spreekbeurd gemaakt over Dakar.
Geschiedenis, maken van een vrachtwagen etc
Misschien kan ik je helpen, ik heb veel spullen en contacten met enkele monteurs van de Rooij en die geven wel spullen in bruikleen voor spreekbeurten

Als je mij een PB stuurt dan reageer ik
Een PB kun je sturen via aanklikken van gebruikerslijst en dan PB persoonlijk bericht.

Als ik hier mijn naam en gegevens op forum zet dan wordt ik horendol gebeld en gemaild


Gr Joost
Plaats reactie