Gezocht 1:50 DAF en Ginaf spiegels

Zoek je spulletjes ivm Team de Rooy en/of de Dakar rally. Plaats de zoekertjes hier.
Plaats reactie
Marcel
Berichten: 5
Lid geworden op: 24-02-2013 12:30

Gezocht 1:50 DAF en Ginaf spiegels

Bericht door Marcel » 20-09-2013 22:47

IVM scade gevalletjes aan enkele modellen ben ik op zoek naar zijspiegels hiervoor omdat deze gebroken of zelfs compleet weg zijn.

Ik heb het ook al aan de model fabrikanten gevraagd maar deze zijn zeer traag met reageren en van 1 krijg ik zelfs het gevoel dat ik er niets van hoef te verwachten dus vandaar ook hier mijn oproep.

Het gaan hierbij om spiegels van de volgende modellen:

- Diamondlabel, DAF Jumbo (nr 510)
- WSI Models, Ginaf Vink (nr 636)

Voor zover ik kan zien zouden ook spiegels van andere Diamodlabel DAF en WSI Ginaf modellen moeten passen.

Hopelijk zijn er hier mensen die deze onderdelen over hebben en kwijt willen of weten waar ik terecht zou kunnen voor hulp.

Mocht het echt niet lukken dan ga ik deze modellen waarschijnlijk afstoten om te zijner tijd te vervangen voor complete exemplaren.

Gr,
Marcel
pekingeend
Berichten: 426
Lid geworden op: 02-12-2010 18:29

Re: Gezocht 1:50 DAF en Ginaf spiegels

Bericht door pekingeend » 21-09-2013 19:37

[quote="Marcel"]IVM scade gevalletjes aan enkele modellen ben ik op zoek naar zijspiegels hiervoor omdat deze gebroken of zelfs compleet weg zijn.

Ik heb het ook al aan de model fabrikanten gevraagd maar deze zijn zeer traag met reageren en van 1 krijg ik zelfs het gevoel dat ik er niets van hoef te verwachten dus vandaar ook hier mijn oproep.

Het gaan hierbij om spiegels van de volgende modellen:

- Diamondlabel, DAF Jumbo (nr 510)
- WSI Models, Ginaf Vink (nr 636)

Voor zover ik kan zien zouden ook spiegels van andere Diamodlabel DAF en WSI Ginaf modellen moeten passen.

Hopelijk zijn er hier mensen die deze onderdelen over hebben en kwijt willen of weten waar ik terecht zou kunnen voor hulp.

Mocht het echt niet lukken dan ga ik deze modellen waarschijnlijk afstoten om te zijner tijd te vervangen voor complete exemplaren.

Gr,
Marcel[/quote]
http://www.bemomodels.com/ probeer het hier maar eens.
Plaats reactie