Jan de Rooy in de Dakar rally van 1988 : de X1 en X2
-
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 25-11-2011 20:57
-
- Site Admin
- Berichten: 1816
- Lid geworden op: 10-04-2010 11:41
de X1 zat idd rond de 1200pk en de X2 was eigenlijk technisch zo een beetje heel veel gelijk aan de Turbotwin II uit 1987. Daarmee zat ie rond de 1000pk.
De cabines van de X1 en X2 zijn toch hetzelfde lijkt me. beide zijn ze veel aangepast om op de rallytrucks te komen. Maar dat verklaard nog steeds niet het extra spijltje aan de raam want dat had de 95 van toen ook niet. Alleen de 75/85 had een aangepaste raam die open kon...
De cabines van de X1 en X2 zijn toch hetzelfde lijkt me. beide zijn ze veel aangepast om op de rallytrucks te komen. Maar dat verklaard nog steeds niet het extra spijltje aan de raam want dat had de 95 van toen ook niet. Alleen de 75/85 had een aangepaste raam die open kon...
Preproloog 2014/15 was al van "ons".
Nu op naar Dakar 2015
Nu op naar Dakar 2015
-
- Berichten: 430
- Lid geworden op: 13-11-2011 09:41
-
- Berichten: 635
- Lid geworden op: 27-08-2010 07:41
-
- Site Admin
- Berichten: 1816
- Lid geworden op: 10-04-2010 11:41
-
- Berichten: 426
- Lid geworden op: 02-12-2010 18:29
De cabines va de X1 en X2 kwamen voort uit de prototypes die daf heeft gebouwd voor de 95 serie. Kijk maar eens naar deze foto waar je de X1en X2 cabinelijnen wel in kunt herkennen
[url=http://postimage.org/image/au1i6gr0d/][img]http://s14.postimage.org/au1i6gr0d/Scoop_1.jpg[/img][/url]
[url=http://postimage.org/image/au1i6gr0d/][img]http://s14.postimage.org/au1i6gr0d/Scoop_1.jpg[/img][/url]
-
- Site Admin
- Berichten: 1816
- Lid geworden op: 10-04-2010 11:41
-
- Berichten: 239
- Lid geworden op: 03-10-2011 13:32
-
- Site Admin
- Berichten: 1816
- Lid geworden op: 10-04-2010 11:41
-
- Berichten: 635
- Lid geworden op: 27-08-2010 07:41