Pagina 2 van 3

Geplaatst: 13-12-2011 16:58
door dakargek
Oké roger

bedankt voor de reactie
weten we dat ook weer

Geplaatst: 13-12-2011 20:54
door Tom
de X1 zat idd rond de 1200pk en de X2 was eigenlijk technisch zo een beetje heel veel gelijk aan de Turbotwin II uit 1987. Daarmee zat ie rond de 1000pk.

De cabines van de X1 en X2 zijn toch hetzelfde lijkt me. beide zijn ze veel aangepast om op de rallytrucks te komen. Maar dat verklaard nog steeds niet het extra spijltje aan de raam want dat had de 95 van toen ook niet. Alleen de 75/85 had een aangepaste raam die open kon...

Geplaatst: 26-12-2011 13:41
door marcovane

Geplaatst: 26-12-2011 13:49
door Hein
vreemd hoe de mannen daar in de wagen zitten, is net een aquarium 8)

Geplaatst: 26-12-2011 13:54
door Tom
Hoeven Jan en Yvo hunne gordel ni aan te hebben?

Geplaatst: 26-12-2011 22:39
door pekingeend
De cabines va de X1 en X2 kwamen voort uit de prototypes die daf heeft gebouwd voor de 95 serie. Kijk maar eens naar deze foto waar je de X1en X2 cabinelijnen wel in kunt herkennen
[url=http://postimage.org/image/au1i6gr0d/][img]http://s14.postimage.org/au1i6gr0d/Scoop_1.jpg[/img][/url]

Geplaatst: 26-12-2011 22:52
door Tom
Dit is idd de cabine van de turbotwins, alleen is deze iets langer, de TT X1 en X2 had de verkorte versie

Geplaatst: 26-12-2011 23:34
door rogerdakar
dit is een test wagen van daf die waren in die tijd altijd legergroen
werkte toen zelf bij daf heb ze veel zien rijden

Geplaatst: 27-12-2011 18:30
door Tom
heb hier nog enkele oude truckstars liggen waar ze als testmodellen instaan.

Geplaatst: 28-06-2012 23:15
door Hein