Team de Rooy bij evenementen

hier vind je alles wat verder met Jan de Rooy en de Dakar Rally te maken heeft en wat niet thuishoort in 1 van de andere cathegorieen
Tom
Site Admin
Berichten: 1816
Lid geworden op: 10-04-2010 11:41

Bericht door Tom » 22-07-2012 00:59

Buiten t slechte weer leek het me een mooie dag!!!!
Thank you voor de fotos Geert!
Preproloog 2014/15 was al van "ons".
Nu op naar Dakar 2015
Geert
Berichten: 296
Lid geworden op: 26-12-2011 19:20

Bericht door Geert » 26-12-2012 14:31

marcovane
Berichten: 430
Lid geworden op: 13-11-2011 09:41

Bericht door marcovane » 18-04-2013 18:54

Crazy Cross Bergeijk zondag met Dakar-tintje

Het parcours van de Crazy Cross in Bergeijk was voor veel auto's aan de pittige kant. archieffoto Jean Pierre Reijnen
BERGEIJK – De jaarlijkse Crazy Cross in Bergeijk staat zaterdag 20 en zondag 21 april op het programma.

Gerard de Rooij en Erik van Loon, die hebben meegereden in de Dakar Rally, verlenen hun medewerking. Ze tonen op het evenemententerrein bij industrieterrein De Waterlaat staaltjes van hun kunnen.

Zaterdag proberen alle deelnemers van 12.00 tot 18.00 uur het parcours uit. Hier kan het publiek gratis naar komen kijken.

Zondag vanaf 11.00 uur worden de wedstrijdmanches verreden. De entreeprijs is op zondag 1 euro per persoon voor bezoekers van 16 jaar of ouder.

Bij de Crazy Cross gaat het niet in de eerste plaats om de snelheid maar om de originaliteit van de creatie waarmee de rit wordt gereden.
wilco79
Berichten: 127
Lid geworden op: 27-08-2010 17:02

Bericht door wilco79 » 19-04-2013 21:40

Gerard en van loon rijden met de polaris buggy en ook toine van oorschot zal daar meedoen dus geen Dakar voertuigen.
marcovane
Berichten: 430
Lid geworden op: 13-11-2011 09:41

Bericht door marcovane » 09-05-2013 11:37

[img]http://img153.imageshack.us/img153/2853 ... ktprij.jpg[/img]

Dakar-coureur Gerard de Rooy leverde recentelijk hoogstpersoonlijk de hoofdprijs af van de FERM Power Tools SMS-actie. Zo stond opeens de robuuste en beresterke Dakar truck op het terras van De Locomotief, het café van prijswinnaar Roel Hesselmans in het hart van Venlo.

De dagelijkse SMS-actie tijdens de uitzendingen van RTL GP Dakar op RTL7 bleek een groot succes. Tienduizenden liefhebbers stuurden een bericht en maakten zo kans op een uitgebreid pakket FERM Power Tools ter waarde van ruim 1000 euro, inclusief bezoek van Gerard de Rooy. Uit alle inzenders werd Roel Hesselmans gekozen.

Oudste kroegen
Roel drijft al drie jaar Café De Locomotief in Venlo, in het pand aan De Parade 2 is al meer dan 30 jaar een horeca-etablissement gevestigd. “We zijn inmiddels één van de oudste kroegen in Venlo en hebben een vaste jonge klantenkring opgebouwd.”
De kroegbaas uit Venlo is al jarenlang een fervent liefhebber van de Dakar Rally. “Je ziet mooie beelden en hoort bijzondere verhalen. Het avontuur spreekt me aan. Als café-eigenaar werk je natuurlijk onregelmatig, maar als ik een uitzending mis, dan haal ik het op een later tijdstip altijd weer in.”

SMS-jes tijdens Dakar
Gerard de Rooy, dit jaar vierde in eindstand en winnaar van zes etappes, heeft zich ook verbaasd over de impact van de FERM-actie. “Ik kreeg tijdens de Dakar al SMS’jes: ‘Kom je de prijzen echt zelf brengen?’ Ja dus. Vandaag geen duinen, maar heel andere obstakels”, lacht de Dakar winnaar van 2012.

De stoere turquoise rallytruck in het centrum van Venlo leidde tot verbaasde en opgewonden blikken bij het winkelend publiek. Zeker toen bleek dat één van de bekendste Nederlandse Dakar-deelnemers ook nog eens zelf achter het stuur zat. Gerard de Rooy: “Ik blijf me verbazen over hoe de Dakar rally leeft in Nederland.”

Klussen met FERM
Roel Hesselmans was uitermate verguld met het bezoek van Gerard de Rooy en maakte van de gelegenheid gebruik om zelf ook even in de Dakar truck te klimmen. “Machtig zo’n machine.” De power tools van FERM uit de schappen van Multimate, met onder meer een accuboormachine, schuurmachine, decoupeerzaag en compressorset, zijn zeer besteed aan de enthousiaste horeca-ondernemer. “Mijn café is gevestigd in een klassiek pand, waar altijd wel iets te klussen en te verbeteren valt. Met het gereedschap van FERM goed dat helemaal goed komen.”

bron: http://www.rallymaniacs.nl/
Peerke
Berichten: 362
Lid geworden op: 28-08-2010 09:36

Budel on wheels

Bericht door Peerke » 16-06-2013 20:06

Peerke (O|||||||O) It's A Jeep thing
"My Jeep has won wars...your Honda cuts my grass!"
Peerke
Berichten: 362
Lid geworden op: 28-08-2010 09:36

Bericht door Peerke » 16-06-2013 20:08

[quote="marcovane"]Crazy Cross Bergeijk zondag met Dakar-tintje

Het parcours van de Crazy Cross in Bergeijk was voor veel auto's aan de pittige kant. archieffoto Jean Pierre Reijnen
BERGEIJK – De jaarlijkse Crazy Cross in Bergeijk staat zaterdag 20 en zondag 21 april op het programma.

Gerard de Rooij en Erik van Loon, die hebben meegereden in de Dakar Rally, verlenen hun medewerking. Ze tonen op het evenemententerrein bij industrieterrein De Waterlaat staaltjes van hun kunnen.

Zaterdag proberen alle deelnemers van 12.00 tot 18.00 uur het parcours uit. Hier kan het publiek gratis naar komen kijken.

Zondag vanaf 11.00 uur worden de wedstrijdmanches verreden. De entreeprijs is op zondag 1 euro per persoon voor bezoekers van 16 jaar of ouder.

Bij de Crazy Cross gaat het niet in de eerste plaats om de snelheid maar om de originaliteit van de creatie waarmee de rit wordt gereden.[/quote]

Gerard rijdt rond met nummer 19
http://www.flickr.com/photos/jeepie/set ... 299442830/
Peerke (O|||||||O) It's A Jeep thing
"My Jeep has won wars...your Honda cuts my grass!"
Tom
Site Admin
Berichten: 1816
Lid geworden op: 10-04-2010 11:41

Bericht door Tom » 16-06-2013 23:15

Vandaag was het dorpsfeest hier in achel.
De rallytruck van Gerard stond hier tentoongesteld.
Preproloog 2014/15 was al van "ons".
Nu op naar Dakar 2015
Geert
Berichten: 296
Lid geworden op: 26-12-2011 19:20

Bericht door Geert » 26-06-2013 20:51

team de Rooy zal tijdens de tt van Assen aanwezig zijn met de 4x4 servicewagen en de rally truck van Gerard
rogerdakar
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-10-2011 13:32

Bericht door rogerdakar » 27-06-2013 19:20

vandaag is de stratlijst van de silk way bekend gemaakt
helaas geen de rooy er op

http://silkwayrally.ru/en/competitors.html
Plaats reactie