Dakar 2014 : De Rally! (Algemeen nieuws mag hierin komen)

PETRONAS | Team de Rooy | IVECO in Dakar 2014
Plaats reactie
Tom
Site Admin
Berichten: 1816
Lid geworden op: 10-04-2010 11:41

Bericht door Tom » 19-01-2014 20:37

[quote="pekingeend"][quote="Tom"]dan had gerard zn tijd van vandeweek ook trug moete vragen. (Toen die Kakmaz bijna over die gestrande auto reed)
Stom dat ie da toen ni gedaan heeft. Da was hier zn overwinning geweest.

Blijft mn vraag, is het Karginov of Nikolaev geweest die m rechttrok?[/quote]

Had ie kunnen/moeten doen inderdaad. Maar hier is het toch echt Karginov die de mini recht zet. Gerard rijdt zelfs over een wiel van de mini als hij er langs gaat. Als een Kamaz zo'n actie uithaalt krijgt hij de wind vol van voren door ons als de Rooy fans maar denk dat we hier weinig kritiek op kunnen hebben.Jammer maar helaas. Karginov heeft met veel risico de aanval gekozen en dat heeft voor hem goed uitgepakt. Accepteren en volgend jaar weer een kans :-)[/quote]
Intussen heb ik t helemaal geaccepteerd. ;-)
Het was idd Kargismurf die m rechttrok. En dan.is het terug krijgen van de tijd idd terecht.
De 2de plaats is lang ni slecht, maar t bl8jft wel de eerste verliezer.

Gerard heeft zich heel goed verweerd in deze rally. Er is niemand die m da nadoet. Zelf Nikolaev ni. Die staat nog steeds 1,5u achter de top2. Zegt veel.over de kwaliteiten (en/of de risicos die ie nam). Ook voor Karginov telt die uitspraak. In mijn ogen zijn t 2 knaller in hun vak. (Alleen blijft de ene een k#tRus) ;-)
K denk wel dat Gerard minder risico's genomen heeft dan Karginov.
Preproloog 2014/15 was al van "ons".
Nu op naar Dakar 2015
Tom
Site Admin
Berichten: 1816
Lid geworden op: 10-04-2010 11:41

Bericht door Tom » 19-01-2014 20:39

Aan mn reacties te zien lijkt t wel over voetbal te gaan. Daar reageren supporters vaak op dezelfde manier als ik hahahahahaha
Voetbal is oorlog, burger oorlog.
Dakar is oorlog, wereldoorlog.
Preproloog 2014/15 was al van "ons".
Nu op naar Dakar 2015
marcovane
Berichten: 430
Lid geworden op: 13-11-2011 09:41

Bericht door marcovane » 19-01-2014 20:48

maar toch hoop ik wel dat stacey er bij blijft want het is een goeie rijder die ook voor nummer 1 gaat.

ja en wie kunnen ze anders naar team de rooy halen voor een race truck loprais, van vliet, versluis.
frits van eerd in een snelle service truck
Tom
Site Admin
Berichten: 1816
Lid geworden op: 10-04-2010 11:41

Bericht door Tom » 19-01-2014 22:22

[quote="marcovane"]maar toch hoop ik wel dat stacey er bij blijft want het is een goeie rijder die ook voor nummer 1 gaat.

ja en wie kunnen ze anders naar team de rooy halen voor een race truck loprais, van vliet, versluis.
frits van eerd in een snelle service truck[/quote]
Loprais is een te grote concurent om naar hun te halen.
Van Vliet zal het denk ik nooit worden
Versluis heft zijn eigen team en zal dat niet opgeven.
Van eerd doet t voor t plezier en hij doet dat met veel goesting bij Xdakar.

k hoop eigenlijk ook dat ie blijft, Hij is in mijn ogen toch zowat de enige die het team de juist ondersteuning kan geven OF zelf voor een podium kan gaan.

Biassion terug halen zou ook een mogelijkheid zijn..... Die bracht t er ook ni slecht vanaf.
Preproloog 2014/15 was al van "ons".
Nu op naar Dakar 2015
Tom
Site Admin
Berichten: 1816
Lid geworden op: 10-04-2010 11:41

Bericht door Tom » 19-01-2014 22:30

het team dat versluis nu heeft is denk ik ook een goei team voor VEKA. Ze zijn allemaal best sterk en willen er ook voor gaan. Kuipers kan Van Vliet en Versluis mooie dekking geven. En ik denk ook dat daar niets meer zal veranderen.
Versluis blijft daar de zogenaamde nr1, gevolgd door Van Vliet en dan Kuipers als 3de man. Als in tussentijd blijkt dan v. Vliet de snellere is dan Versluis dan zal de rol wel omgedraaid worden.
Kuipers kwam opt laatst ook voor Van Vliet, maar da kwa door uitvallen Versluis en problemen van Van VLiet
Preproloog 2014/15 was al van "ons".
Nu op naar Dakar 2015
Plaats reactie