2016!!!

PETRONAS | Team de Rooy | IVECO naar Dakar 2015
Plaats reactie
pekingeend
Berichten: 426
Lid geworden op: 02-12-2010 18:29

2016!!!

Bericht door pekingeend » 31-03-2015 17:13

http://www.ed.nl/sport/sport-regio/gera ... -1.4834350
marcovane
Berichten: 430
Lid geworden op: 13-11-2011 09:41

Bericht door marcovane » 31-03-2015 17:17

een goede rijder er bij
Peerke
Berichten: 362
Lid geworden op: 28-08-2010 09:36

Bericht door Peerke » 01-04-2015 19:51

Peerke (O|||||||O) It's A Jeep thing
"My Jeep has won wars...your Honda cuts my grass!"
marcovane
Berichten: 430
Lid geworden op: 13-11-2011 09:41

Bericht door marcovane » 01-04-2015 22:30

maar is het echt.
het is 1 april
Tom
Site Admin
Berichten: 1816
Lid geworden op: 10-04-2010 11:41

Bericht door Tom » 08-04-2015 20:40

Het is dus echt. Vandaag is de persconferentie geweest....

tekst en fotos volgen!
Preproloog 2014/15 was al van "ons".
Nu op naar Dakar 2015
Tom
Site Admin
Berichten: 1816
Lid geworden op: 10-04-2010 11:41

Bericht door Tom » 08-04-2015 20:40

Preproloog 2014/15 was al van "ons".
Nu op naar Dakar 2015
Tom
Site Admin
Berichten: 1816
Lid geworden op: 10-04-2010 11:41

Bericht door Tom » 08-04-2015 20:51

enorm slechte vertaling, want slecht leesbaar, maar ik denk dat er we iets nederlands uit te halen valt.
Translate.google.com kan nog steeds beter Tsjechs dan ik haha

[quote="Ales loprais zijn site"]Vandaag 16:46 - Praag
Ales, Tsjechische racer, wiens domein de Dakar Rally zal de volgende editie van de beroemde wedstrijd in het team Iveco Nederlandse racer Gerard de Rooy te nemen. Het doel van de fusie van twee elite piloten is een onderbreking van de regering van de Russische team Kamaz trucks in de competitie, die jaarlijks plaatsvindt aan het begin van het jaar in Zuid-Amerika.

 
Ales zijn truck MAN vorig jaar tijdens Dakar Rally.
Ales zijn truck MAN vorig jaar tijdens Dakar Rally.
www.loprais.cz
"Het doel is om ons beiden voor een lange tijd om de beste, die Kamaz zijn verslaan. Ik geloof dat onze verbinding is grote macht. Het gaat niet alleen over financiën. Op het spoor, is het echter niet mogelijk om te helpen bij verschillende merken en verschillende performance piloten. Gerard're zowel vrij snel en we kunnen slagen ", aldus Ales, toen het officieel aangekondigd met het team van Iveco.

"Ik heb geen twijfel dat met Alex we een sterk team dat kan verslaan onze Russische blauwe vrienden hebt gemaakt. Meerdere malen heb ik geprobeerd om hun dominantie in de buurt te onderbreken, maar niet alleen, waarvan mijn poging mislukt is. Een weerstaan ​​strijd minderheid Kamaz twee weken individueel niet mogelijk is, "aldus Gerard de Rooy, die als gevolg van invoering van een nieuw team onder leiding voor de tweede keer in zijn leven in Praag.

Het nieuwe team heeft vijf auto's, maar zijn nog steeds bezet door slechts drie. "Twee piloten van de strijd voor het podium zijn duidelijk, de rest van ons zal een snelle hulp te verzekeren", aldus De Rooy, die de Dakar in 2012 won.

Hij zou graag nog een keer naar het hoogste deel van het podium te krijgen, maar heeft dezelfde ambities en Loprais. Hoe dan, zal worden specifieke rollen van de twee sterren van het team toegewezen? "We hebben ontworpen een en twee. De inspanning zal gaan harde delen dicht bij elkaar, dus als er problemen helpen arriveerde binnen enkele seconden. Wie zal de leider zijn, zal worden bepaald na de eerste week van de competitie, "legde Loprais.

Het leuke was mede
Zijn samenwerking met de Nederlandse piloot was per ongeluk vorig jaar tijdens Dakar. "Nadat ik voorbij het stadium van Gerard, terwijl liggend op een massagetafel, en dus heb ik plezier van de noodzaak om te duwen en hem aan zijn buik spek wrijven, want het podium was erg moeilijk. Hij zei me dat zijn auto is comfortabel, dus ik probeerde het. De samenwerking was zo leuk, waaruit belooft veel, "zei Loprais.

Reeds in april proberen een nieuwe machine in Marokko. "We gaan voor tien dagen, waarbij een voortdurende eigen team zou zeker moeten niet konden veroorloven. Voor mij is dit het begin van het leven in Marokko niet getest. Het wordt dus gezien als een belangrijke verschuiving ik deed, "lebedil je Loprais.

Karel Loprais: kies de beste oplossing
Zijn stap geheiligd en oom Charles, die is een zes keer winnaar van de beroemde marathon competitie. "Om Aleš denken van de overwinning, heeft behoefte aan een snel team. Het is niet mogelijk te wachten bij technische problemen of omvallen van de machine om een ​​uur. Ik denk dat ik koos voor de beste oplossing ", mijmerde hij Karel Loprais.

Zijn opvolger is ervan overtuigd dat de faciliteiten van het fabrieksteam en uitstekende verbindingen met andere piloot breng hem naar de top. "We verspillen nadelen teistert klein team, dat we altijd zijn geweest. We profiteren van een vloot van verschillende racewagens. Vanuit een sportieve perspectief, we hebben enorm beter af, "zei Ales, die eerder reed de machine Tatra en vorig jaar afgestudeerd machine MAN.

Tatra racemachine, die een deelnemer is een zaak van het hart, zal nu worden voor het grijpen voor diegenen die willen huren om te concurreren in de beroemde rally. "We leven in een commerciële wereld, dus genieten van Dakar in high-tech, vrijwel iedereen," hij haalde zijn schouders op met een glimlach op zijn gezicht Loprais.[/quote]
Preproloog 2014/15 was al van "ons".
Nu op naar Dakar 2015
dakargek
Berichten: 64
Lid geworden op: 25-11-2011 20:57

Bericht door dakargek » 16-04-2015 12:20

is dit de oude truck van hans of de eerste torpedo van gerard
Plaats reactie